Paolo Mofardin
Fotograf i fotolaborant
T. 01 6112 738
E. mofardin / ipu.hr
Paolo Mofardin (Rovinj, 1983.) od 2008. godine radi u Institutu za povijest umjetnosti kao fotograf i fotolaborant. Primarno sudjeluje u terenskim istraživanjima graditeljske baštine i pokretnih kulturnih dobara u Hrvatskoj (dosad oko 200 lokaliteta) i inozemstvu (oko 70 lokaliteta) te pruža stručnu podršku u provedbi znanstveno-istraživačkog programa Instituta. Majstorski ispit za fotografa položio je 2016. godine.
Područja interesa su fotografija graditeljskog nasljeđa i povijesnih naselja te standardi dokumentiranja i prezentacije kulturne baštine.
Kao autor i suradnik sudjelovao je u pripremi opsežnih izdavačkih projekata instituta:
- Ljiljana Kolešnik (ur.), Socijalizam i modernost: umjetnost, kultura, politika 1950.–1974., Institut za povijest umjetnosti – Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb, 2012.
- Marija Stagličić, Graditeljstvo Zadra od klasicizma do secesije, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, 2013. (Studije i monografije Instituta za povijest umjetnosti, knjiga 45)
- Katarina Horvat Levaj et al., Katedrala Gospe Velike u Dubrovniku, Gradska župa Gospe Velike, Dubrovnik – Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, 2014. (Studije i monografije Instituta za povijest umjetnosti, knjiga 46; hrv. i eng. izdanje)
- Katarina Horvat Levaj, Barokna arhitektura, edicija Povijest umjetnosti u Hrvatskoj, Naklada Ljevak, Zagreb, 2015.
- Katarina Horvat-Levaj (ur.), Zborna crkva sv. Vlaha u Dubrovniku, Institut za povijest umjetnosti, 2017. (Studije i monografije Instituta za povijest umjetnosti, knjiga 48)
- Milan Pelc, Minijature u misalima zagrebačkoga biskupa Jurja od Topuskog, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb – Sisačka biskupija, Sisak, 2018. (Studije i monografije Instituta za povijest umjetnosti, knjiga 50; hrv. i eng. izdanje)
- Margareta Turkalj Podmanicki, Barokna sakralna arhitektura Đakovačko-osječke nadbiskupije, ArTresor naklada – Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, 2018. (Studije i monografije Instituta za povijest umjetnosti, knjiga 52)